onsdag 26. januar 2011

Stigende form..

I går var en hard dag- hadde styremøte hjemme hos meg- og som den husmora en er , så må en jo shine litt før det kjæm besøk...Neida, har no senka lista iløpet av åran- med mange unga og 2 katter så må en lære seg å overse endel..er i løpet av åran blitt flink tel å trø over ungans rot-og la dem ordne opp sjøl.
Fikk no laga ei kaka og forberedt møtet før damene kom, og vi fikk et fruktbart og produktivt møte.
Bassengtreninga avlyste eg pga kroppens tilstand. Fikk tlf fra legen i går og han har bedt meg å være litt forsiktig, og komme tilbake å ta nye prøver etter hælga.
Sov godt i natt vha en halv sovepellar, og formen kjentes bra ut i dag.Har fått rydda nokka på hoibbyrommet , og funnet masse som eg vesste eg ikje hadde..har masse mønster og ikje minst hobbybøker som har med jula og gjøre.  Nokka har man no samla i løpet av åran- ikje minst har eg vel bort i mot 1000 nøsta med garn.Har som mål å bruke opp mest mulig av dette garnet i løpet av året.

Ingen kommentarer: