søndag 6. februar 2011

Å sånn går no dagan.

Natt til lørdag våkna eg med at det singla i glass. Eg har 3 hyller med hvor ett -årsbildene av ungan står og framfor dem står det glassengler. Bildet av mi eldste hadde ramlet framover og tatt med seg 2 av mine nye engler - som lå knust i sofaen. Pussig...

Lørdag var en dag med mye kvalme og en ubeskrivelig trøtthet, veksla mellom stolen og sofaen- med bøtta i nærheten.
Eldstegutten på 18 kom heim i dag- etter å ha vært borte i over en mnd, og hadde kjæresten med seg. Til tacoen om kvelden var vi 8 stk - i tillegg til en rastløs og nyskjerrig hund og 2 skremte katter. Fikk i meg nok mat og drikke , men kl 21.00 tok eg kvelden og fikk ei god natt søvn.

I dag har eg stort sett ikkje hatt kvalme, men er sykt trøtt- sitter oppe ei stund og så klarer eg ikkje å fokusere lenger- da inntar eg vannrett stilling og sover. Er også lyssky og må bruke solbriller når det blir på det værste.
No er det snart tid førr å ta kveld i gjen- og satser på enda bedre form i morra.

Ingen kommentarer: