torsdag 13. januar 2011

Kontroll og cellegiftkur.

I dag var dagen for kontroll etter kreftoperasjon før jul. Mandag måtte eg ringe avd for å etterlyse timen på kreftavdelinga- fikk time der etterhvert og nok en tlf med beskjed om å gå rett på laben for blodprøver.
Fikk da en anelse om at det var planlagt cellegiftbehandling...
Kjørte hjemme fra tidlig i morrest- og fikk etterhvert bekreftet at det var planlagt cellegifkur- de hadde heldigvis fått tatt alle kreftcellene som var i kulene, men pga typr kreft må eg ha 6 kura før eg får stråling.

Fikk første kuren i dag- vistnok en tøff kur ifølge legen, 3 ulike typer cellegift. Har fått med meg en god del kvalmestillende og rekvisjon til parykk..

Formen kjennes bra ut foreløpig.
Carpe Diem.

2 kommentarer:

M. sa...

Hei! Fant deg via en annen blogg. Ser ut til at vi ligger litt likt "i løypa". Jeg ble operert for fem dager siden. Fjernet bryst og endel lymfer. Videre plan er cellegift, stråling, Herceptin, hormonbehandling. Altså full pakke...

Har tre små gutter og dette ansvaret blir på godt og vondt nå. De gir glede, men når de tunge tankene kommer er også de som oftest knyttet til guttene. Dette kjenner du nok til... Så bra at du har gode hobbyer hvor du sikkert finner litt ro og glede!

Ønsker deg lykke til med videre behandling!

marjas sa...

Takk skal du ha- løkka tel videre med din behandling.