mandag 21. mars 2011

Tur i skillpaddefart..

Formen er på tur opp igjen etter cellegiftkuren...etter litt husarbeid tok eg meg en tur ut..Gradestokken vist 5 røde, oppholdsvær og lett vind- med noen små solgløtt......Tok stavene med meg for å gå bedre...kjente fort at formen var heller så som så..... må sei det var tungt å bruke stavan og tungt å flytte føten..hadde nokka som likna på skilpaddefart..hehe...
   
    Det er heilt utrolig kor nedkjørt en blir etter en kur...har jo egentlig vært i fin form etter kuren- lite trøtt og lite spying...var jo i knallform fram til torsdagen , men satser på at formen blir bedre dag for dag.
    
     Så må eg bare sørge for å få nok mat og drikke i meg- denne gangen har eg bare gått ned 0.6 kg....Det er egentlig utrolig ka en klare å spise sjøl om en er kvalm......Har god effekt av Vival som kvalmestillende- Afipran kan eg egentlig bruke som sovemed , da eg blir så trøtt av den....

Gikk innom ei god venninne på heimturen- der er godt og viktig å pleie utenomhjemmet kontakten i denne perioden. Godt å få flire litt og komme seg ut av pleddet og "sykestolen"

I morra står bassengtrening på planen- kan være godt å bare ligge å flyte i vannet og "jorre" med mine medsøstre....


Ingen kommentarer: