onsdag 2. mars 2011

Alternativ behandling.

      Eg har i mange år hatt stor sans for altenativ behandling - og har fleire ganger opplevd å føle personer som eg ikje ser, og det har ikje alltid vært like godt å være i deres nærvær. Husker da eg var 16 år, eg skulle overnatta hos pappa sitt søskenbarn, han bodde like ved kirkegården i Rossfjord- den natta sov eg ikje godt......

Innteressen for altenativ behandling ble vekket da eg hadde fått barn nr 3- da var formen og kroppen så dårlig at hadde eg vært en sau-så hadde eg vel vært slakta....

      Har vært bort i fotsonterapi, aromaterapi, rosenterapi, healing m.m., og har hatt god effekt av det meste.

For 3 år sia traff eg ei dame som opprinnelig er fra Oslo , og fikk veldig god kjemi med ho.Vi har hatt glede av hverandres selskap og ho kan meir enn de fleste og ser ting som vi andre ikje ser.  Ho nevnte for noen uker siden at ho ville eg skulle prøve en behandler som ho bruker. I går fikk eg anledningen til å besøke denne dama- å førr ei dame...

        Ho starta behandlinga med å si "ja du har mange hjelpere", noe som heilt sikkert stemmer.Ho overraska meg bare meir og meir , noe hardhendt var ho , men muskler som har blitt stivere over fleire tiår- trenger hard lut for å løsne. Kjente underveis at ting skjedde i kroppen og da eg skulle reise meg fra benken var ryggen limt fast i undelaget....
Fikk masse påfyll av energi, og løsna på stive ledd og muskla..tusen takk førr det..

         I natt kjente eg at kroppen klarte å ligge nede på madrassen, og at pusten fløt bedre enn tidligere. Eg føler en mye bedre ro i kroppen og kjenner at den fungerer bedre ...


1 kommentar:

Bibbi sa...

Så bra!! Og det er jo uansett ikke noen behandling som "kolliderer" med cellegift... Å kunne slappe av, og kjenne at pusten flyter- meditere trur eg vil gjøre bare godt!
Så spennende med "over"naturlige krefter- dem er kanskje mere naturlige når vi tenker over det :o) Klem