tirsdag 1. februar 2011

Frisørtur m.m.

I går hadde eg time hos Apollofrisør for utprøving av parykk. Hun hadde fått flere parykker- prøvde alle og valget stod mellom 2. En i en lys blond og en i min egentlige hårfarge med striper- begge like fine. Hadde med eldstebanet i familien for å meine-og vi blei no enig etter mange prøvinger.

Eg så at håret mitt forsvant meir og meir mellom alle prøvingene og oppe på hodet hadde eg nesten måne. Frisøren fikk tillatelse til å ta maskinen og fjerne resten av håret mitt. Kine - jentungen min hadde egentlig ikje lyst å fjerne håret til mora- så det var greit at frisørn gjorde det. Rart å se seg uten hår, men ikje problematisk- fikk klippa til parykken og det blei no endra rarere...Det er lenge sia eg har hatt en slik frisyre , men det gikk fort å venne seg til den..møtte fleire som ikje klarte å se at håret var faik...



Da vi kom ut fra frisøren så eg lysan stod på bilen- med det resultat at eg ikje hadde meira strøm igjen på batteriet. Joda- vi fikk starthjelp etter ei stund...godt det var mildvær ute.

 Da eg kom heim fant eg en pose med ei nydelig pynta toffei eske oppi- så jo fort hvem som hadde laga den, men viste ikje hvordan den var havna på i stua mi. Fikk no det oppklart etterhvert.
Ei knakande kjekk dame som heite Merete ( http://meretekj.blogspot.com)   hadde vært innom med en oppmuntring til meg, fikk no takka ho på tlf. Ho er så utrolig flink å lage kort m.m.- sender en stor og varm klæm tel ho <3


På kvelden var eg på mitt første møte i FFB -Finnsnes lokallag. Et trivelig gjeng hvor latteren satt laust og fleire av dem kjente eg fra før.

2 kommentarer:

Myrtells rotekrok sa...

du er tøff mamma! verdens tøffeste faktisk

marjas sa...

Takk vennen- glad i deg <3