søndag 19. desember 2010

Veien videre...

Sist tirsdag blei eg operert på dagkirurgien på UNN.
 
Blei innskrevet i manntallet på mandag- måtte møte tidlig om morran for ny UL - for å bestemme hvilken type opr eg skulle ha. Radiologen kom etterhvert og gjorde sin jobb, men ingen kirurger dukket opp- heller ikje mulig å nå dem på tlf. Kjente frustrasjon steig, men etterhvert blei dem no enig om å gjøre brystbevarende kirurgi. ;-)

Etter noen timer kom min gode venninne og vi dro på shopping...

Tirsdagsmorran var det tidlig opp for merking av kulan- fikk en ståltråd inn i hver kul...så opp til dagkirugien- hadde time kl 09.30, men måtte vente til 13.30. Gjorde egentlig ikje noe- hadde ei god seng og mat i armen.. Verre var det for ho som var før meg- ho lå lenge på operasjonsbordet...

Våkna opp 16.30 - uten dren - jippiiiiii- var i fin form og etter inntak av mat fikk eg kongelig behandling resten av dagen...Oddny var til en uvurderlig hjælp.. Det er ikje så enkelt å være nyoperert og lite mobil etter en operasjon - og bo på pasienthotellet...

Formen er blitt bedre- har fått sett på operasjonssåret- ser ut til å være gjordt et godt arbeid...13. januar skal eg tilbake for kontroll- og får vel da vite hvilken behandling eg skal ha videre utover...


Ingen kommentarer: