fredag 26. november 2010

Feilinformasjon

.
I dag kom det et brev fra Kreftregisteret angående mammografibildene som blei tatt 4. november. . Overskrifta var"mammografibildene viste ingen tegn til brystkreft", og var datert 17. november. Altså dagen før eg var på UNN og fikk min kreftdiagnose- og eg lurer på hvordan det er mulig å sende ut et slikt brev - med en så total feilinformasjon.
 
Eg ringte krfetregisteret og fikk snakket med den ansvarlige på mammografiprogrammet.Hun beklaget det som var skjedd  og mente på at dette ikke skjedde så ofte.
  Ofte? En gang er for mye- i mitt tilfelle fikk eg diagnosen før dagens feilinformasjon kom....
Håper bare at dette ikke skjer med fleire...

Pappaen min fikk også beskjed ( på UNN)om at han var frisk - til tross for at krefta hadde spredd seg...Det er nå snart 14 år sia han døde- og savnet er stort...

Ingen kommentarer: