søndag 21. september 2008

Tørkerullkort og dorullkort.

Dette og de neste 7 kortene er laga av en tom tørkerullhylse. Synes det er morsomt å lage litt"spesielle"kort. Inne i hvert kort ligger det et innstikkskort hvor en kan skrive en personlig hilsen på.


Bursdagskort, i bruntoner.

Dette laga eg da min sønn på 11 år skulle i jentebursdag, på venstre sia la eg gaven(et selvlaga smykkesett) og på høyre sia er det plass til innleggskortet.

Bryllupskort.......


Bryllupskort, en hylse delt i to, en manlig variant på høyre sia, og en mere kvinnelig på den andre sia. I svart og brunt.........
En grønn variant......

Og en i blåtoner........

Kort til min 13 årige datter.



En tom dorullhylse er ypperlig til å lage kort av, bare klem den flat og pynt...


Bursdagskort..

Kjærestekort, laget av min eldste datter, som har blogg. http://www.vgb.no/8903/

Velkommen til verden, en guttevariant....

Til enda en gutt.....

Til en jente.......













Ingen kommentarer: