fredag 24. juli 2009

PAY IT FORWARD



Eksempel på egenprodusert gave- bilde med decoupage...


Reglene for Pay It Forward er enkle,
alle kan være med og bare tre krav
skal oppfylles:
********
Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.
Du skal ha lysten til å glede andre.
Du skal sende dine egne 3 gaver avsted innen de neste 365 dagene.

********
De tre første
som legger igjen kommentar på dette innlegget,
får altså en gave fra meg innen 365 dager.
Det eneste du må gjøre er å love
å gjøre det samme på din blogg!
(Og selvfølgelig gjennomføre det!)
********
Dette skal bli artig, jeg gleder meg!
Blir du med??
Ja, så legg igjen din kommentar under her! og så legger du adressa din i ny kommentar som anonym slik at bare jeg ser den, og vet hvor pakken skal sendes

3 kommentarer:

Blammy sa...

Hei. Innom på besøk og ser på alt det flotte du har laget.. Skal følge din Pay it forward.. he he.. Ønsker deg en super helg videre

Hanne sa...

Dette var jammen en fin blogg jeg dumpet borti :D Her kommer jeg nok innom igjen for litt inspirasjon :) Ønsker deg en flott uke :)

marjas sa...

takk tel begge to- send meg en mail m addressen dokkers- så kjæm det nokka selvlaga i posten...